Promocja jabłek. Włosi i Francuzi jednoczą siły by podbić Moskwę i Hong Kong
Pod koniec kwietnia Komisja Europejska zatwierdziła projekt włoskiej organizacji Assomela, opracowany we współpracyz francuską organizacją Interfel, który zakłada promocję jabłek na rynkach pozaeuropejskich.
Po stronie włoskiej budżet trzyletniej kampanii będzie wsparty 1 mln euro, a złożą się na niego pieniądze z Unii Europejskiej i z budżetu krajowego. Resztę pieniędzy potrzebnych do realizacji projektu wyłożą cztery konsorcja: Vi.P, VOG, Melinda i La Trentina – podaje freshplaza.it.
Głównym celem projektu jest promocja jabłek i zwiększenie eksportu na najważniejsze rynki świata. Zakłada on finansowanie udziału na targach w Moskwie i Hong Kongu, działania promocyjne w punktach sprzedaży, oraz promocję w trakcie ważnych imprez sportowych odbywających się w Maroku, Izraelu i Norwegii.
Przeczytaj także: Węgierskie jabłka i owoce z Grecji i Cypru mogą wrócić na rosyjski rynek