Cydr jabłkowy – sprzedali 500 tys. butelek w 10 dni
Jak podaje portal gazeta.pl w ciągu zaledwie dziesięciu dni w sklepach Biedronka sprzedano 500 tys. butelek z cydrem jabłkowym. Wygląda na to, że napój ten zaczyna konkurować ze szczególnie lubianym przez Polaków piwem.
Eksperci firmy +H2O, zaopatrującej sieć Biedronka w cydr, uważają że za ok. 3 lata w kraju co miesiąc będzie sprzedawanych 1-2 mln butelek z cydrem. Podczas tegorocznej kampanii promocyjnej w sklepach sieci sprzedawano cydr w cenie 2,99 zł za butelkę.
Polska jako największy producent jabłek w Europie, a także producent koncentratu soku jabłkowego ma ogromny potencjał produkcyjny. Zainteresowanie polskich konsumentem cydrem jabłkowym, wskazuje na bardzo duże możliwości rozwoju tej branży. Specjaliści prognozują, że w najbliższych latach wartość sprzedaży niskoalkoholowego napoju z jabłek wzrośnie z obecnie 1% do nawet 10% wartości sprzedaży piwa.
Przeczytaj także: Cydr Ignaców - pierwszy z sadowniczego gospodarstwa
Komentarze