Kanzi – 10 lat na rynku i ciągle się rozwija
Marka jabłek Kanzi w tym roku świętuje 10 lat. Jak podaje freshplaza.com, w tym roku osiągnięto na świecie łącznie powierzchnię upraw 2500 ha. W samej Europie spodziewane w tym roku zbiory wyniosą 50 tys. ton. Pierwsze sady z nasadzeniami Kanzi założono w Belgii, a teraz poza Europą są także w Ameryce Południowej. Główny cel jaki założyli sobie właściciele tej marki, czyli dostarczanie do Europy jabłek Kanzi przez 12 miesięcy w roku, wkrótce będzie osiągnięty. Jak oceniają specjaliści marka Kanzi świetnie się rozwija i wkrótce ma wejść także na rynki obu Ameryk, Azji i Bliskiego Wschodu. W Polsce jabłka Kanzi sprzedawała w tym sezonie m.in. sieć marketów Biedronka, gdzie cena wynosiła ok. 6,00-7,00 zł/kg.
Przeczytaj także:
Kto kupuje jabłka za 7 zł?
Kanzi w Europie - jak wygląda sytuacja
Komentarze