Naturalne witaminy z naszych jabłek

W jaki sposób zwiększyć sprzedaż naszych owoców, albo przynajmniej zahamować spadek spożycia? Zastanawiają się nad tym problemem środowiska związane z sadownictwem, jak chociażby Związek Sadowników RP czy Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych, Agencja Rynku Rolnego. Jedną z dróg poprawy krajowego spożycia jest promocja. Z biegiem czasu pojawiają się wciąż nowe inicjatywy: projekt „Owoce w szkole”, tworzenie marki jabłek wysokiej jakości Kings & Apples, kampania reklamowa „Jabłka każdego dnia”, a od tego sezonu program skierowany do najmłodszych konsumentów „Ciocia Jabłonka i Wujek Seler z Krainy Witaminy”. Pomysłodawcy zgodnie z przysłowiem „czym skorupka za młodu…” chcą z wiedzą na temat walorów odżywczych owoców i warzyw w zabawnej formie dotrzeć do świadomości najmłodszych konsumentów, którzy wielokrotnie skłaniają rodziców do określonych zakupów. Dzieci – jak wiadomo – często nad owoce przedkładają słodycze i czas by to zmienić. Do jedzenia gruszek w folderach reklamowych zachęcają następujące informacje: regularne spożywanie pobudza mózg, poprawia koncentrację, zapobiega ubytkom wapnia z kości, gasi pragnienie. Owoc ten ma właściwości przeciwgorączkowe i zawiera jod, potas, fosfor, wapń, cynk, żelazo, magnez, sód, błonnik oraz witaminy C, B, A. Jabłko natomiast poprawia odporność, wzmacnia układ nerwowy, obniża ciśnienie, wzmacnia zęby, włosy, dziąsła, paznokcie, oczyszcza organizm z toksyn, wzmacnia mięsień sercowy, zapobiega anemii. Zawiera: magnez, potas, wapń, krzem, błonnik, żelazo oraz witaminy A i C.
I jak tu nie jeść owoców…
Poniżej przykładowa strona z folderu promocyjnego „Owoce i warzywa z Krainy Witaminy”
 

Nie przegap najnowszych wiadomości

icon googleObserwuj nas w Google News

Powiązane artykuły

Sadownicy polują

X