Druga edycja Viproom. Wkrótce ruszy Smartroom
W trakcie drugiego szkolenia pod nazwą Viproom zorganizowanego przez firmę Timac Agro Polska 16 marca 2016 w Warce uczestniczyli sadownicy z całej Polski oraz przedstawiciele mediów. W trakcie spotkania referaty wygłosili: Adam Fura i Grzegorz Klimek, a także przedstawiciele TAP – Zbigniew Marek i Łukasz Peroń. Ostatni z nich przedstawił informacje odnośnie szkoleń internetowych, które firma Timac Agro uruchomi w kwietniu. Jest to nowy projekt o nazwie Smartroom (w ramach Viproom). Jego celem jest sprawne przekazywanie informacji sadownikom, którzy będą mogli skonsultować się z ekspertami. O tym kiedy odbywa się szkolenie Smartroom członkowie Viproom dowiedzą się kilka dni wcześniej, otrzymają także link, który pozwoli im korzystać ze szkolenia w zależności od preferencji w formie czatu lub telekonferencji.
Naszym celem jest przekazanie esencji informacji – podkreślał Łukasz Peroń. - Uczestnicy szkoleń mają możliwość zgłaszania propozycji, kogo chcieliby wysłuchać i na jaki temat ekspert miałby z nimi rozmawiać.
W sezonie w ramach Viproom odbędą się 3 spotkania, natomiast w ramach Smartroom mogą się odbywać znacznie częściej np. co miesiąc.
Łukasz Peroń w trakcie prezentacji omówił także program lojalnościowy TFC – Timac Farmer Club. Przygotowany został z myślą o nagradzaniu najlepszych klientów, którzy kupując produkty TAP zbierają punkty. Te następnie mogą być wykorzystywane np. na wycieczki (w opcji Classic i Vip) czy zakupy w sklepie internetowym (nagrody rzeczowe). Jak zaznaczył prelegent w okresie od 1 marca do 30 kwietnia 3 produkty firmy Timac Agro Polska są podwójnie promowane: Eurofertil 33 i Eurofertil Top 30 Horti, i Eurofertil Top 51 NPK.
Więcej relacji ze szkolenia w następnych artykułach
Komentarze