Jabłko Lubelskie dostępne w Biedronce
Od listopada w ponad 600 sklepach sieci Biedronkana terenie woj. lubelskiego, śląskiego i podkarpackiegomożna zakupić Jabłko Lubelskie. To bardzo ważny krok w rozwoju naszej firmy – podkreśla Zbigniew Chołyk, Prezes Zarządu LubApple Sp. z o.o.
Jabłko Lubelskie pochodzi z malowniczych terenów Lubelszczyzny słynącej z długoletnich tradycji sadowniczych. Wyróżnia je najwyższa jakość oraz doskonałe walory smakowe. Swoje zalety zawdzięcza znakomitym warunkom klimatycznym i glebowym oraz starannym uprawom, opartym na solidnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu w zakresie sadownictwa.
Cieszymy się, że coraz więcej konsumentów będzie mogło spróbować naszych pysznych lubelskich jabłek. Do tej pory LubApple było nastawione głównie na eksport, jednak w najbliższym czasie chcemy rozwijać sprzedaż naszych owoców na rodzimym rynku. Mamy nadzieję, że o Jabłku Lubelskim wkrótce będzie głośno w całej Polsce. – mówi Zbigniew Chołyk, Prezes Zarządu LubApple Sp. z o.o.
Pod marką Jabłko Lubelskie klienci sklepów Biedronka, największej sieci handlowej w Polsce, mają do wyboru takie odmiany jak: Elise,Golden Delicious oraz Wellant, której LubApple jest jednym producentem w Polsce. Owoce firmy sądostępne w estetycznych, poręcznych i oznakowanych tackach z logo Jabłko Lubelskie. Produkt jest na stałe w ofercie Biedronki.
LubApple zostało założone w 2015 r. przez pięć największych producentów owoców z województwa lubelskiego: ZPO Stryjno-Sad, Józefów Sad Sp. z o.o., Witabo Sp. z o.o., FruVitaLand Sp. z o.o. oraz ZPO Sadpol. Ponad 90 procent wszystkich produkowanych przez nią owoców stanowią jabłka. Pozostała oferta firmy obejmuje maliny, wiśnie, truskawki, gruszki, śliwki oraz porzeczki o znakomitych walorach smakowych i odżywczych. Spółka produkuje ok. 100 000 ton owoców rocznie. Sztandarowym produktem firmy jest Jabłko Lubelskie, które obejmuje sześć głównych odmian: Golden, Gala, Red Jonaprince, Jonagored, Szampion i Idared.Obecnie LubApple dostarcza swoje produkty do kilkunastu krajów, takich jak m.in.: Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy, Węgry, Jordania, Egipt, Arabia Saudyjska i Mongolia.
Komentarze
Bzdura,to ,że tak było przez lata i większości (prawdopodobnie)tyczy dziś nie znaczy że się nie zmienia.Coraz większa grupa klientów chce wiedzieć co kupuje, jaką odmianę, choćby dlatego żeby móc kupić tę samą jeśli komuś zasmakuje.Podobnie jest z czereśnią a w warzywach z ziemniakiem , a od kilku lat pomidory występują w czerech kategoriach(nie odmianach)sprzedaży.Możemy oczywiście uważać że świat i rozwój świadomości klienta stoi w miejscu i nie robić nic.Można jednak pomagać tym świadomym pisząc nazwę odmiany, to nie wiele kosztuje ... ba nawet jest koniecznie jeśli kto chce przestrzegać prawa.
Ostatni wpis Romana, to nie wiem czy sarkazm , czy nie...
Ja uważam że dobrze zrobił Lublin wchodząc do Stonki, Grójec jest w Lidlu i nie konkurują między sobą w tej samej sieci.
Sprzedaż jabłek do biedry to milowy krok w ich działalności i wyraz niebywałego postępu ich działalności. .od teraz ich marka będzie powszechnie znana
Czapki z głów. .
Jabłko to jabłko...i tyle...po co dorabiać do tego filozofię;)
Bo to prawdziwy smakosz:)
Przestańcie robić paranoję tylko zacznijcie wyrywać jabłonie nie czekając na programy pomocowe:)