Czasopismo promujące owoce!

Produkcja owoców rośnie, a spożycie już niekoniecznie… Francuzi powiedzieli: dość! Półtora roku temu stworzyli dwumiesięcznik promujący owoce i warzywa pod tytułem „Fruits & Legumes” („Owoce & Warzywa”).  Nie jest to czasopismo dla producentów, ale dla konsumentów i smakoszy. Skoro w Polsce na rynku prasowym dostępny jest więcej niż jeden pięknie wydany magazyn dla osób zajmujących się uprawą winorośli i produkcją win, dlaczego nie miałby postać analogiczny dla fanów zdrowego sposobu odżywiania?
Badania konsumenckie pokazują, że zwłaszcza wśród młodego pokolenia konsumpcja owoców spada, a nawyki kulinarne trzeba próbować zmieniać w każdym okresie życia. Aż 60% ludności nie zjada dziennie zalecanej 400-gramowej porcji owoców i warzyw! Słabo promowane nie są w stanie wytrzymać konkurencji z czekoladą i chipsami.
Celem wydawcy francuskiego magazynu jest zwiększenie spożycia owoców i warzyw, wzbogacenie wiedzy na temat ich walorów odżywczych. Zgodnie z porą roku i dostępnością sezonową proponowane są apetyczne, wartościowe, odżywcze i smaczne rozwiązania kulinarne. Doskonałej jakości zdjęcia i wysmakowane kompozycje zachęcają do zakupu. W czasopiśmie wiele miejsca poświęca się praktycznym informacjom, jak wybrać, gdzie kupić, jak przechować, przygotować owoce i warzywa. „Fruits & Legumes” zawiera wypowiedzi pasjonatów, kucharzy, lekarzy, artystów, sadowników i warzywników, dystrybutorów, czyli wszystkich, którzy mają bezpośrednio lub pośrednio do czynienia z owocami i warzywami.
Czasopismo można kupić w całej Francji w kioskach. Wydaje je wydawnictwo rolnicze, Publications Agricoles, od prawie 30 lat obecne na rynku prasowym.
 

Nie przegap najnowszych wiadomości

icon googleObserwuj nas w Google News

Powiązane artykuły

Sadownicy polują

X