Popularność jabłek Envy® rośnie
Rośnie popularność klubowej odmiany sprzedawanej pod marką Envy®. Odmiana powstała 9 lat temu w Nowej Zelandii z połączenia Gali Royal i Braeburna. Obecnie jej nasadzenia znajdują się w 12 krajach. Tego roku amerykańscy konsumenci wybrali ją najlepszą odmianą jabłek 2017.
W szranki stanęły 32 odmiany: zarówno te dobrze znane na całym świecie jak Gala czy Fuji, promowani faworyci – Pink Lady, ale także dopiero wprowadzane na rynek nowości, chociażby SweeTango czy Ambrosia. Wybór topowej odmiany połączony był z kampanią społeczno-medialną promującą nawyk jedzenia jabłek oraz prowadzenia zdrowego trybu życia. Na Envy® głos oddało 31 tysięcy konsumentów.
Envy® obecna jest w Stanach Zjednoczonych już od 8 lat. T & G Global, firma zarządzająca odmianą spodziewa się, że w 2020 roku na ten rynek wprowadzonych zostanie już 2 miliony kartonów tej odmiany (pudełko ok. 18 kg).
Skąd taka popularność? Jak zauważają przedstawiciele marki, Envy® przyciąga doskonałym wyglądem, słodkim smakiem, ale także białym miąższem, który nie ciemnieje.