Azja właśnie poznaje nasze jabłka
Kampania „Europejskie jabłka dwukolorowe” nabiera rumieńców. Na oficjalnej stronie kampanii: apples-europe.com, jabłka z Polski i innych państw europejskich, prezentują swoje zalety klientom w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w wyjątkowo atrakcyjny sposób. Przyciągająca uwagę szata graficzna, bogata baza wiedzy na temat unikalnych cech jabłek europejskich, produkcji i pochodzenia, a także trzy wersje językowe, mają za zadanie zainteresować kupców z Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Atutami strony są m.in. formularz pozwalający skontaktować się z dostawcami jabłek, informacje przybliżające warunki dostaw (rodzaje opakowań, liczbę dni transportu morskiego w zależności od lokalizacji portu) oraz bogate materiały prasowe.
W ramach kampanii „Bicolored Apples from Europe” organizowane są stoiska dostawców jabłek na najważniejszych międzynarodowych imprezach handlowych w państwach docelowych, m.in. WOP Dubai, China FVF.
Organizatorami kampanii są: Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa" oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej. Kampania finansowana jest przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej oraz współfinansowana ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.
Komentarze