Zakłady zaprzestają skupu malin

Zakłady przetwórcze obniżają cenę malin do 3,00-3,50 zł/kg, a w kolejnych dniach zaprzestają skupu malin. Zdaniem plantatora działającego w sieci pod pseudonimem Cielmus jest to bardzo dobra wiadomość, być może taki ruch zmobilizuje producentów do wyjścia na drogę. "Wierzę, że jest w nas siła" - mówi Cielmus.

"(...) jest to najlepsza wiadomość jaka mogła do mnie dotrzeć. Wiecie dlaczego? Może w końcu to nas zmobilizuje do tego, żeby wyjść na drogę, a okazja ku temu będzie już niebawem - mówi plantator.

Jutro (28.06.23) o godz. 10.00 plantatorzy malin będą protestowali w Annopolu, a 3 lipca o godz. 17.00 w Opolu Lubelskim wspólnie z Agrounią, Związkiem Sadowników RP i Stowarzyszeniem Lubelskich Producentów Malin.

- Bardzo dobrze, że nie bierzecie malin. 5 zł to już jest pogarda. Pamiętajcie, polskiego chłopa powinno się szanować! - mówił Cielmus.

 

Nie przegap najnowszych wiadomości

icon googleObserwuj nas w Google News

Komentarze  

+1 #43 Guest 2023-07-01 04:26
Cytuję Ekonom:
Tak..to prawda

Jest w nas siła

Widziałem, pamiętam...wyścigi po skrzynie żeby zbierać jabłko po 8 gr

Rozumu trzeba było mieć nie sily


Polacy robią - i pozwalają robić innym - z siebie biedaków. Za granicą jesteśmy znani z zaniżania stawek za pracę. Z tego, że można nam płacić nawet mniej niż innym emigrantom z krajów trzeciego świata. Że Polak za te śmieszne pieniądze bedzie robił! Posiada niemal zupełny brak honoru i walki o własną godność, w przeciwieństwie do innych narodowości.

Np. w Norwegii jesteśmy poniżani i pogardzani przez Norwegów dzięki tej własnej mentalności. Jesteśmy znani tam z tego, że przyjmiemy każda śmieciową ofertę. Polaki to niestety takie "murzyny" Europy.
Cytować
+1 #42 Guest 2023-07-01 04:19
Cytuję Ekonom:
Jedynym skutecznym rozwiązaniem tej sytuacji jest

ZWIĘKSZENIE NASADZEŃ

by zasypać zakłady malina,truskawka,porzeczka, jabłkiem



Pokażmy im że umiemy i możemy to zrobić.dosadzajmy ile wlezie bo sąsiad ma więcej..


Sława POLSCE...sława POLAKOM


Po polsku mówi się: Chwała Polsce. Chwała Polakom.
Cytować
0 #41 Ekonom 2023-06-30 06:09
Cytuję Plantator:
Cytuję Guest:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Waskia:
Dobra wiadomość że nie skupują? Bo nie chcą, czym tu się cieszyć. A jak nie wezmą ani kg to co strajk pomoże. Chyba tylko dla zabicia czasu


Szkoda,że w zeszłym roku strajku nie było że za drogo

W zeszłym roku nie było drogo tylko tak jak ma być,popatrz na średnią cenę z całego sezonu,a nie na jedną najwyższą głupcze!!



Hahaha
Tak jak my być hahaha zrobiłeś mi dzień

To zrozum że rynek o tym decyduje pajacu a nie ty
I teraz rynek nie akceptuje drogiej maliny i czas to zrozumieć

To ty jesteś jak pajac bo jednym wpisem zaprzeczasz poprzednie jeżeli to rynek o tym decyduje to w zeszłym roku też rynek decydował jaka była nie ja


Gdzie tu zaprzeczenie pajacu?
W zeszłym roku nakupił drogo i myśleli że zarobią

Nie zarobili więc w tym roku nie zapłacą..

Proste???

Wubieglym roku grali wuj
plantatorzy i soku nie zrobiłem zobaczymy Tera czy wywala a nie sprzedadzą taniej jak to potrawom chłopki pazerne

Cytuję Guest:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Waskia:
Dobra wiadomość że nie skupują? Bo nie chcą, czym tu się cieszyć. A jak nie wezmą ani kg to co strajk pomoże. Chyba tylko dla zabicia czasu


Szkoda,że w zeszłym roku strajku nie było że za drogo

W zeszłym roku nie było drogo tylko tak jak ma być,popatrz na średnią cenę z całego sezonu,a nie na jedną najwyższą głupcze!!



Hahaha
Tak jak my być hahaha zrobiłeś mi dzień

To zrozum że rynek o tym decyduje pajacu a nie ty
I teraz rynek nie akceptuje drogiej maliny i czas to zrozumieć

To ty jesteś jak pajac bo jednym wpisem zaprzeczasz poprzednie jeżeli to rynek o tym decyduje to w zeszłym roku też rynek decydował jaka była nie ja


Gdzie tu zaprzeczenie pajacu?
W zeszłym roku nakupił drogo i myśleli że zarobią

Nie zarobili więc w tym roku nie zapłacą..

Proste???

Wubieglym roku grali wuj
plantatorzy i soku nie zrobiłem zobaczymy Tera czy wywala a nie sprzedadzą taniej jak to potrawom chłopki pazerne

Kup sobie ukraińskie masz tańsze i rób soki na co czekasz,aż ci ktoś da za darmo



Wszystko jest chińskie to maliny mogą być ukraińskie

Myślisz,że nasze jabłuszka są takie zdrowe???

Do dziś są pryskane dursbanem i wszystkim co wycofane a skuteczne
Cytować
+4 #40 Z tarnow 2023-06-29 20:56
2 lata temu malina była po 17 zl (wtedy byla za dużo ale skoro był pobyt)
rok temu 13- 14zl. I ściągali z Ukrainy. Na jesien było wiadomo że w tym roku będą niezłe jaja. Ale że aż tak to nie. I jakoś ķołodziejczak już nie lata że coś się dzieje :) tylko w pokityke się bawi xd.
8-10 zl to jest opłacałność
Cytować
-2 #39 Plantator 2023-06-29 19:04
Cytuję Guest:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Waskia:
Dobra wiadomość że nie skupują? Bo nie chcą, czym tu się cieszyć. A jak nie wezmą ani kg to co strajk pomoże. Chyba tylko dla zabicia czasu


Szkoda,że w zeszłym roku strajku nie było że za drogo

W zeszłym roku nie było drogo tylko tak jak ma być,popatrz na średnią cenę z całego sezonu,a nie na jedną najwyższą głupcze!!



Hahaha
Tak jak my być hahaha zrobiłeś mi dzień

To zrozum że rynek o tym decyduje pajacu a nie ty
I teraz rynek nie akceptuje drogiej maliny i czas to zrozumieć

To ty jesteś jak pajac bo jednym wpisem zaprzeczasz poprzednie jeżeli to rynek o tym decyduje to w zeszłym roku też rynek decydował jaka była nie ja


Gdzie tu zaprzeczenie pajacu?
W zeszłym roku nakupił drogo i myśleli że zarobią

Nie zarobili więc w tym roku nie zapłacą..

Proste???

Wubieglym roku grali wuj
plantatorzy i soku nie zrobiłem zobaczymy Tera czy wywala a nie sprzedadzą taniej jak to potrawom chłopki pazerne

Cytuję Guest:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Waskia:
Dobra wiadomość że nie skupują? Bo nie chcą, czym tu się cieszyć. A jak nie wezmą ani kg to co strajk pomoże. Chyba tylko dla zabicia czasu


Szkoda,że w zeszłym roku strajku nie było że za drogo

W zeszłym roku nie było drogo tylko tak jak ma być,popatrz na średnią cenę z całego sezonu,a nie na jedną najwyższą głupcze!!



Hahaha
Tak jak my być hahaha zrobiłeś mi dzień

To zrozum że rynek o tym decyduje pajacu a nie ty
I teraz rynek nie akceptuje drogiej maliny i czas to zrozumieć

To ty jesteś jak pajac bo jednym wpisem zaprzeczasz poprzednie jeżeli to rynek o tym decyduje to w zeszłym roku też rynek decydował jaka była nie ja


Gdzie tu zaprzeczenie pajacu?
W zeszłym roku nakupił drogo i myśleli że zarobią

Nie zarobili więc w tym roku nie zapłacą..

Proste???

Wubieglym roku grali wuj
plantatorzy i soku nie zrobiłem zobaczymy Tera czy wywala a nie sprzedadzą taniej jak to potrawom chłopki pazerne

Kup sobie ukraińskie masz tańsze i rób soki na co czekasz,aż ci ktoś da za darmo
Cytować
0 #38 Guest 2023-06-29 14:42
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Waskia:
Dobra wiadomość że nie skupują? Bo nie chcą, czym tu się cieszyć. A jak nie wezmą ani kg to co strajk pomoże. Chyba tylko dla zabicia czasu


Szkoda,że w zeszłym roku strajku nie było że za drogo

W zeszłym roku nie było drogo tylko tak jak ma być,popatrz na średnią cenę z całego sezonu,a nie na jedną najwyższą głupcze!!



Hahaha
Tak jak my być hahaha zrobiłeś mi dzień

To zrozum że rynek o tym decyduje pajacu a nie ty
I teraz rynek nie akceptuje drogiej maliny i czas to zrozumieć

To ty jesteś jak pajac bo jednym wpisem zaprzeczasz poprzednie jeżeli to rynek o tym decyduje to w zeszłym roku też rynek decydował jaka była nie ja


Gdzie tu zaprzeczenie pajacu?
W zeszłym roku nakupił drogo i myśleli że zarobią

Nie zarobili więc w tym roku nie zapłacą..

Proste???

Wubieglym roku grali wuj
plantatorzy i soku nie zrobiłem zobaczymy Tera czy wywala a nie sprzedadzą taniej jak to potrawom chłopki pazerne
Cytować
0 #37 Ekonom 2023-06-29 11:33
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Waskia:
Dobra wiadomość że nie skupują? Bo nie chcą, czym tu się cieszyć. A jak nie wezmą ani kg to co strajk pomoże. Chyba tylko dla zabicia czasu


Szkoda,że w zeszłym roku strajku nie było że za drogo

W zeszłym roku nie było drogo tylko tak jak ma być,popatrz na średnią cenę z całego sezonu,a nie na jedną najwyższą głupcze!!



Hahaha
Tak jak my być hahaha zrobiłeś mi dzień

To zrozum że rynek o tym decyduje pajacu a nie ty
I teraz rynek nie akceptuje drogiej maliny i czas to zrozumieć

To ty jesteś jak pajac bo jednym wpisem zaprzeczasz poprzednie jeżeli to rynek o tym decyduje to w zeszłym roku też rynek decydował jaka była nie ja


Gdzie tu zaprzeczenie pajacu?
W zeszłym roku nakupił drogo i myśleli że zarobią

Nie zarobili więc w tym roku nie zapłacą..

Proste???
Cytować
-1 #36 Plantator 2023-06-29 10:36
Cytuję Ekonom:
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Waskia:
Dobra wiadomość że nie skupują? Bo nie chcą, czym tu się cieszyć. A jak nie wezmą ani kg to co strajk pomoże. Chyba tylko dla zabicia czasu


Szkoda,że w zeszłym roku strajku nie było że za drogo

W zeszłym roku nie było drogo tylko tak jak ma być,popatrz na średnią cenę z całego sezonu,a nie na jedną najwyższą głupcze!!



Hahaha
Tak jak my być hahaha zrobiłeś mi dzień

To zrozum że rynek o tym decyduje pajacu a nie ty
I teraz rynek nie akceptuje drogiej maliny i czas to zrozumieć

To ty jesteś jak pajac bo jednym wpisem zaprzeczasz poprzednie jeżeli to rynek o tym decyduje to w zeszłym roku też rynek decydował jaka była nie ja
Cytować
0 #35 Ekonom 2023-06-29 07:30
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Waskia:
Dobra wiadomość że nie skupują? Bo nie chcą, czym tu się cieszyć. A jak nie wezmą ani kg to co strajk pomoże. Chyba tylko dla zabicia czasu


Szkoda,że w zeszłym roku strajku nie było że za drogo

W zeszłym roku nie było drogo tylko tak jak ma być,popatrz na średnią cenę z całego sezonu,a nie na jedną najwyższą głupcze!!



Hahaha
Tak jak my być hahaha zrobiłeś mi dzień

To zrozum że rynek o tym decyduje pajacu a nie ty
I teraz rynek nie akceptuje drogiej maliny i czas to zrozumieć
Cytować
+1 #34 Plantator 2023-06-29 05:41
Cytuję Ekonom:
Cytuję Waskia:
Dobra wiadomość że nie skupują? Bo nie chcą, czym tu się cieszyć. A jak nie wezmą ani kg to co strajk pomoże. Chyba tylko dla zabicia czasu


Szkoda,że w zeszłym roku strajku nie było że za drogo

W zeszłym roku nie było drogo tylko tak jak ma być,popatrz na średnią cenę z całego sezonu,a nie na jedną najwyższą głupcze!!
Cytować
+1 #33 Ekonom 2023-06-29 05:10
Cytuję Waskia:
Dobra wiadomość że nie skupują? Bo nie chcą, czym tu się cieszyć. A jak nie wezmą ani kg to co strajk pomoże. Chyba tylko dla zabicia czasu


Szkoda,że w zeszłym roku strajku nie było że za drogo
Cytować
+2 #32 Waskia 2023-06-29 04:39
Dobra wiadomość że nie skupują? Bo nie chcą, czym tu się cieszyć. A jak nie wezmą ani kg to co strajk pomoże. Chyba tylko dla zabicia czasu
Cytować
0 #31 Ekonom 2023-06-29 03:18
Cytuję Andrzej:
Kto ile sprowadził maliny chyba łatwo ustalić i szybko można skontrolować. Jak ta malina została sprzedana czy przypadkiem już nie jako Polska. Milionowe kary nałożyć i zaraz będzie spokój. Trzeba tylko chcieć bronić interesów Polaków a nie tylko o tym mówić.


I przywrócić inspekcję robotniczo chłopskie

Obszarników rozkulaczyc

Własność prywatna zlikwidować

To już było...nie sprawdziło się
Cytować
-2 #30 Ekonom 2023-06-29 03:16
Cytuję Plantator:
Cytuję Ekonom:
Cytuję Green25:
Protestów sadowników w ostatnich latach było mnogo ( sam byłem na kilku) , problem w tym że sięgając pamięcią żaden nie zakończył się sukcesem , baaa nawet jakimś zgniłym kompromisem się nie zakończył. Od jakiegoś czasu nie chodzę na żadne protesty sadownicze .


Nigdy na żadnym nie byłem bo skala nasadzeń wskazuje,że sadownicy to idioci i nie ma o czym z nimi rozmawiać

Przecież zakłady jeszcze dobrze nie rozpoczęły skupu to nie wiedzą ile jest malin na rynku gdyby zbiory były na półmetku i wtedy obniżają cenę to tak można myśleć,a jeżeli na początku sezonu uważasz,że obecna niska cena jest spowodowana nasadzeniem to sam jesteś idiotą i szkoda z tobą rozmawiać


Akurat baranie nie pisałem tego o malinach bo ich nie uprawiam
Cytować
+1 #29 Polak 2023-06-28 23:49
Tak źle w rolnictwie jeszcze nie było. Dobra zmiana!!!!
Cytować
+1 #28 Andrzej 2023-06-28 23:48
Kto ile sprowadził maliny chyba łatwo ustalić i szybko można skontrolować. Jak ta malina została sprzedana czy przypadkiem już nie jako Polska. Milionowe kary nałożyć i zaraz będzie spokój. Trzeba tylko chcieć bronić interesów Polaków a nie tylko o tym mówić.
Cytować
+2 #27 Paweł 2023-06-28 23:43
Kto w tym kraju rządzi!!! PiS pozwala na sprowadzanie owoców bez najmniejszej kontroli. Może ma w tym jakiś interes lub kilku działaczy na tym zarabia!!
Cytować
+3 #26 Malina 2023-06-28 19:15
Nie przyjmują bo nawiezli za grosze z ukrainy
Cytować
0 #25 Plantator 2023-06-28 18:13
Cytuję Ekonom:
Cytuję Green25:
Protestów sadowników w ostatnich latach było mnogo ( sam byłem na kilku) , problem w tym że sięgając pamięcią żaden nie zakończył się sukcesem , baaa nawet jakimś zgniłym kompromisem się nie zakończył. Od jakiegoś czasu nie chodzę na żadne protesty sadownicze .


Nigdy na żadnym nie byłem bo skala nasadzeń wskazuje,że sadownicy to idioci i nie ma o czym z nimi rozmawiać

Przecież zakłady jeszcze dobrze nie rozpoczęły skupu to nie wiedzą ile jest malin na rynku gdyby zbiory były na półmetku i wtedy obniżają cenę to tak można myśleć,a jeżeli na początku sezonu uważasz,że obecna niska cena jest spowodowana nasadzeniem to sam jesteś idiotą i szkoda z tobą rozmawiać
Cytować
-6 #24 Ekonom 2023-06-28 17:49
Cytuję Green25:
Protestów sadowników w ostatnich latach było mnogo ( sam byłem na kilku) , problem w tym że sięgając pamięcią żaden nie zakończył się sukcesem , baaa nawet jakimś zgniłym kompromisem się nie zakończył. Od jakiegoś czasu nie chodzę na żadne protesty sadownicze .


Nigdy na żadnym nie byłem bo skala nasadzeń wskazuje,że sadownicy to idioci i nie ma o czym z nimi rozmawiać
Cytować
+2 #23 Green25 2023-06-28 17:31
Protestów sadowników w ostatnich latach było mnogo ( sam byłem na kilku) , problem w tym że sięgając pamięcią żaden nie zakończył się sukcesem , baaa nawet jakimś zgniłym kompromisem się nie zakończył. Od jakiegoś czasu nie chodzę na żadne protesty sadownicze .
Cytować
0 #22 janusz 2023-06-28 15:39
Witam plantatorów ,Panowie uprawą malin zajmuję się ponad 40l. było ciekawie i nie ciekawie przez ten okres .cena jaka jest to marnota przy obecnych cenach środków produkcji ,ale znając plantatorów to będą zbierać i za parę groszy ,mają obciążenia kredyty i ja to rozumiem ,ale są tacy co krzyczą a wieczorem na si kup ,ja nachwilę obecną nie zrywam ,jak będzie dalej czas pokaże .A protest to jest dobry dla młodych ,a dziatki na emeryturze , to nic nie da nic nie zmieni ,zmieńmy cały rząd ,ustrój Mamy obecnie taką szansę poprzyjcie IIRP
Cytować
+1 #21 Wojtek 2023-06-28 13:55
Do tych, co nie mogą sprzedać po 5 zł.
Zamiast biadać podajcie adresy kontaktowe. Ludzie przyjadą i zapłacą 6, a jak ładne to i więcej.
Puścić więcej towaru na rynek, by na bazarach nie było po 20 jak teraz jest.
Cytować
+7 #20 Ekonom 2023-06-28 09:18
Cytuję Guest:
A, to wszystko, dlatego, że kapitał nie zna pojęcia ,,ojczyzna" i ,,narodowy interes" - czytaj polski.


Gaz tańszy niż przed wojna ok 300, a przedsiębiorcom zrobili obniżkę z 800 na 600,...

Polski narodowy koncern...to już lepiej niech dumą nas Niemiec niż kaczor
Cytować
+4 #19 Ekonom 2023-06-28 09:08
Cytuję sekator:
***** ***

tyle w temacie.


Przecież oni dają

Tamci tylko kradli

Wstaliśmy z kolan

Tanie państwo
Cytować
+7 #18 Ekonom 2023-06-28 09:07
Cytuję Guest:
A, to wszystko, dlatego, że kapitał nie zna pojęcia ,,ojczyzna" i ,,narodowy interes" - czytaj polski.



A zna???
Narodowy polski koncern naftowy rąbał w dupsko Polaków przez 8 m-cy na paliwie

Dziwisz się że obcy kapitał robi to samo???
Cytować
-1 #17 Guest 2023-06-28 09:04
A, to wszystko, dlatego, że kapitał nie zna pojęcia ,,ojczyzna" i ,,narodowy interes" - czytaj polski.
Cytować
-2 #16 Ekonom 2023-06-28 08:58
Cytuję Mały:
Przetwórcy bardzo chcą towaru .... tylko za darmo. No i są tacy którzy oddają za darmo. Inna sprawa, że rząd nie powinien na takie praktyki przetwórców pozwalać.


A co ma rząd do prywatnych przetwórni??

Mogą sobie wystawić cenę jaką chcą

Ty nie musisz zbierać

Nie maprzymusu i obowiazku
Cytować
+3 #15 sekator 2023-06-28 08:47
***** ***

tyle w temacie.
Cytować
+1 #14 Mały 2023-06-28 08:25
Przetwórcy bardzo chcą towaru .... tylko za darmo. No i są tacy którzy oddają za darmo. Inna sprawa, że rząd nie powinien na takie praktyki przetwórców pozwalać.
Cytować
0 #13 Ananas 2023-06-28 07:52
Cytuję Guest:
Jestem z okolic Annopola i uprawiam maliny od prawie 15 lat,ale na protest nie przyjadę,a dlaczego? Lubelskie ściana wschodnia większość pisowski elektorat ja z takimi ludźmi nie będę protestował bo ja wiem jakie oni mają zdanie na to co się obecnie dzieje w rolnictwie,Osiem lat temu jak byłem na skupie z malinami to taki jeden powiedział coś co nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać ,a uważał że jakby PiS rządził tyle lat co PO do nas by Niemcy przyjeżdzali na zbiory osiem lat mineło i co mamy? macie co chcieliście To już koniec ja likwiduję maliny bo już lepiej nie będzie,nawet za 10zł ich nie chcę produkować,a takiej ceny to długo nie będzie

Myślę że spokojnie możesz isc, w tym roku będą mówić że gdyby po dalej rządziło to by było po 25 zeta a za kolejne 8 lat będą mowic że wina tuska jarek to by rolnikom biednym pomógł
Cytować
0 #12 Ekonom 2023-06-28 07:12
Tak sobie wspominam

Skoro 8 gr to też były pieniądze i wszystkie sady zostały wyczyszczone

To 5 zł za malinę to kupa kasy i też plantacje zostana wyczyszczone

Po prostu bycie chłopem to odmienny stan ekonomiczny
Cytować
+2 #11 Guest 2023-06-28 06:35
Cytuję Oooo:
Nie chce protestowac tylko oddac maliny na sprzedaz a teraz nie mam gdzie. Dlaczego pozbawiono mnie prawa wyboru? Pogwalcono moja wolnosc narzucajac mi mimowolne uczestnictwo w tym protescie. Teraz moje maliny zgnija a spokojnie odrobilbym wszystkie koszty na opryski i paliwo bo mam piekny owoc w tym roku. Dlaczego mi to robicie egoisci rolnicy? Nie macie prawa mnie w ten sposob nękać. Do kogo moge sie teraz zwrocic o pomoc?

Do naszego ministra nie sprawiedliwości niejakiego zero
Cytować
+3 #10 Ekonom 2023-06-28 06:26
Cytuję Oooo:
Nie chce protestowac tylko oddac maliny na sprzedaz a teraz nie mam gdzie. Dlaczego pozbawiono mnie prawa wyboru? Pogwalcono moja wolnosc narzucajac mi mimowolne uczestnictwo w tym protescie. Teraz moje maliny zgnija a spokojnie odrobilbym wszystkie koszty na opryski i paliwo bo mam piekny owoc w tym roku. Dlaczego mi to robicie egoisci rolnicy? Nie macie prawa mnie w ten sposob nękać. Do kogo moge sie teraz zwrocic o pomoc?


Do Jarosława na Nowogrodzka

On zbawi Polske i ciebie też
Cytować
+9 #9 Ekonom 2023-06-28 06:25
Jedynym skutecznym rozwiązaniem tej sytuacji jest

ZWIĘKSZENIE NASADZEŃ

by zasypać zakłady malina,truskawka,porzeczka, jabłkiem



Pokażmy im że umiemy i możemy to zrobić.dosadzajmy ile wlezie bo sąsiad ma więcej..


Sława POLSCE...sława POLAKOM
Cytować
+3 #8 Oooo 2023-06-28 06:24
Nie chce protestowac tylko oddac maliny na sprzedaz a teraz nie mam gdzie. Dlaczego pozbawiono mnie prawa wyboru? Pogwalcono moja wolnosc narzucajac mi mimowolne uczestnictwo w tym protescie. Teraz moje maliny zgnija a spokojnie odrobilbym wszystkie koszty na opryski i paliwo bo mam piekny owoc w tym roku. Dlaczego mi to robicie egoisci rolnicy? Nie macie prawa mnie w ten sposob nękać. Do kogo moge sie teraz zwrocic o pomoc?
Cytować
+8 #7 Belmondo 2023-06-28 05:30
Malina szła i idzie z ukrainy po 2,5 nie ma co się dziwić, a ten filozow z cielmusa niech idzie dalej płakac o swoich panów z ukrainy, sprzedawali setkami tysiecy sadzonke na ukraine, teraz pchaja owoce do nas. Sam ma glena nie ma jeszcze co rwać i mówi że bardzo dobrze, jedz tam na granice płakać jaka im tam się krzywda dzieje, sami sobie to zgotowali wypierajać ludzi co nie dbają o własny kraj tylko o ukraine, jak nie ma gospodarza to tak jest niestety i teraz płacz nie pomoże trzeba było w pore jechać na granice nie płakać o ukrainców tylko pilnować transportów panie cielmus.....
Cytować
+4 #6 Malinowy szejk 2023-06-28 05:25
Malina powinna być po 2.5 zł za 1 kg to jest cena i tak wystarczająca. Jak porzrczka,truskawka, chmiel nie ma ceny nie ma żadnych starjkow a tu protesty jakieś smieszne nie opłaca się nie rwać i nie płakać pozdrawiam maliniarzy.
Cytować
+4 #5 Ekonom 2023-06-27 18:10
Cytuję Guest:
Jestem z okolic Annopola i uprawiam maliny od prawie 15 lat,ale na protest nie przyjadę,a dlaczego? Lubelskie ściana wschodnia większość pisowski elektorat ja z takimi ludźmi nie będę protestował bo ja wiem jakie oni mają zdanie na to co się obecnie dzieje w rolnictwie,Osiem lat temu jak byłem na skupie z malinami to taki jeden powiedział coś co nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać ,a uważał że jakby PiS rządził tyle lat co PO do nas by Niemcy przyjeżdzali na zbiory osiem lat mineło i co mamy? macie co chcieliście To już koniec ja likwiduję maliny bo już lepiej nie będzie,nawet za 10zł ich nie chcę produkować,a takiej ceny to długo nie będzie


O to to
I słynne objawienie w Parczewie
Pogratulować

A Niemce zbierają u nas szparagi w trakcie polucji morawieckiego Pinokia
Cytować
+9 #4 Guest 2023-06-27 18:00
Jestem z okolic Annopola i uprawiam maliny od prawie 15 lat,ale na protest nie przyjadę,a dlaczego? Lubelskie ściana wschodnia większość pisowski elektorat ja z takimi ludźmi nie będę protestował bo ja wiem jakie oni mają zdanie na to co się obecnie dzieje w rolnictwie,Osiem lat temu jak byłem na skupie z malinami to taki jeden powiedział coś co nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać ,a uważał że jakby PiS rządził tyle lat co PO do nas by Niemcy przyjeżdzali na zbiory osiem lat mineło i co mamy? macie co chcieliście To już koniec ja likwiduję maliny bo już lepiej nie będzie,nawet za 10zł ich nie chcę produkować,a takiej ceny to długo nie będzie
Cytować
+17 #3 Plantator 2023-06-27 17:31
Ludzie po co protestować nie chcą to niech nie biorą nie wciskać im na siłe i za marne grosze my jakoś wytrzymamy co się da sprzedać na rynkach reszta do kasacji,a na jesieni podziękować tym którzy do tego dopuścili
Cytować
+11 #2 Ekonom 2023-06-27 17:13
Tak..to prawda

Jest w nas siła

Widziałem, pamiętam...wyścigi po skrzynie żeby zbierać jabłko po 8 gr

Rozumu trzeba było mieć nie sily
Cytować
+12 #1 Ekonom 2023-06-27 16:45
Polski chłop nie szanuje sam siebie

Dlatego inni go nie będą szanować
Cytować

Powiązane artykuły

Sadownicy polują

X