Cosmic Crisp® - udany premierowy sezon sprzedaży w Europie
Cosmic Crisp® ma za sobą pierwszy udany sezon sprzedaży w Europie. Jabłko przekonało do siebie konsumentów zarówno we Włoszech, jak i w innych krajach Europy.
W ostatnich tygodniach Cosmic Crisp® po raz pierwszy był dostępny w dużych ilościach na rynku europejskim. Za klubowym jabłkiem premium stoją południowotyrolskie stowarzyszenia VOG i VIP, które posiadają wyłączne prawa do uprawy i sprzedaży w Europie. Jabłko dostępne było od lutego do końca kwietnia, ale już w przyszłym roku spodziewany jest znaczny wzrost wolumenu, co oznacza, że okres sprzedaży jabłek zostanie przedłużony do lata.
– Cosmic Crisp® stanowi doskonałe uzupełnienie europejskiej oferty jabłek. Jego wyjątkowe właściwości zostały docenione przez naszych partnerów detalicznych i konsumentów w punktach sprzedaży nie tylko we Włoszech, ale także na innych rynkach, na których umieściliśmy jabłko. Starannie zaplanowaliśmy premierę, tak by Cosmic Crisp® był dostępny zarówno w sprzedaży hurtowej, jak i detalicznej przez dwa miesiące. Pod względem smaku jabłko uzyskało dobre wyniki na wszystkich poziomach: ponieważ, podobnie jak dobre wino, osiąga swój szczyt dopiero po pewnym czasie, idealnie nadaje się do sprzedaży w drugiej połowie sezonu. – podkreśla kierownik sprzedaży VOG Klaus Hölzl.
Cosmic Crisp powstał ze skrzyżowania odmian Enterprise i Honeycrisp. Wyróżnia się na tle innych odmian jabłek swoją wielkością, ciemnoczerwonym kolorem skórki i widocznymi przetchlinkami. Jabłko to jest bardzo chrupkie i niezwykle soczyste i słodkie. Jego aromat przypomina zapach zielonej trawy, kiwi i agrestu. Odmiana jest uprawiana głównie według wytycznych uprawy integrowanej, ale jabłko to jest również dostępne w segmencie ekologicznym.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszego sezonu sprzedaży Cosmic-Crisp®. Dzięki swoim wyjątkowym cechom jabłko zdobyło przychylność wielu europejskich konsumentów. Z myślą o kolejnych latach chcemy stale poszerzać grono klientów i liczbę rynków. Sprzedaży towarzyszą liczne kampanie marketingowe, które skupiają się na chwilach przyjemności na tle nastrojowych obrazów nieba. Ma to pokazać, że Cosmic Crisp® jest idealnym jabłkiem od świtu do zachodu słońca. – wyjaśnia kierownik sprzedaży VIP Fabio Zanesco.
źródło: fruchthandel.de
Komentarze
Nie jedli w sierpniu idareda i glostera z piwnicy
To dopiero tekstura,chrupkość i smak
Definicja smaku i polskiej jakosci