Kissabel® – jabłka o czerwonym, różowym i pomarańczowym miąższu

Podczas odbywających się w Madrycie w dniach 23 – 25 października targów Fruit Attraction dużym zainteresowaniem cieszy się stoisko poświęcone nowej marce jabłek – Kissabel®. Gama innowacyjnych odmian należących do grupy Ifored charakteryzuje się niespotykanymi odcieniami miąższu: czerwonym, różowym i pomarańczowym.

"Fruit Attraction to dla nas bardzo ważne wydarzenie, ponieważ odbywa się w szczycie sezonu European Kissabel®" – mówi przewodniczący Ifored, Bruno Essner. – W tym roku, z własnym stoiskiem, będziemy jeszcze bardziej skutecznie promować naszą wspaniałą ofertę. Jesteśmy przekonani, że w ciągu kilku następnych lat jabłka Kissabel® o wyjątkowym wyglądzie i doskonałym smaku zyskają nową generację konsumentów – dodaje.

Kissabel® jest wynikiem ponad 20 lat całkowicie naturalnych badań prowadzonych przez francuskich hodowców IFO. Obecnie gama obejmuje trzy odmiany: Rouge – z czerwonym miąższem i skórką, Orange – o pomarańczowej skórce i różowawo-czerwonym miąższu oraz Juane – z żółtka skórą i subtelnym, różowym odcieniem miąższu. Testy konsumenckie trwają obecnie we Włoszech, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.

Kissabel Rouge (R201) – posiada skórkę o intensywnym, ciemno czerwonym wybarwieniu, z wyraźnie widocznymi przetchlinkami. Miąższ jest twardy, charakteryzuje się jaskrawoczerwonym zabarwieniem. W smaku jest wyrazisty, soczysty i wyczuwalnymi nutami owoców jagodowych. Dojrzałość zbiorczą osiąga późno, pokrywa się terminem zbiorów odmiany Braeburn.

Kissabel Orange (Y101) – ma bardzo atrakcyjną pomarańczową skórę z żółtymi przetchlinkami, o jędrnym, soczystym, różowo-czerwonym miąższu. Smak jest wyważony – słodko-kwaskowaty. Gotowa do zerwania jest pod koniec terminu zbioru Gali.

Kissabel Jaune  (Y102) – zbiory następują po terminie odmiany Golden Delicious. Skórka tej odmiany jest barwy żółtej z wyraźnie zaznaczonymi przetchlinkami. Miąższ ma kolor różowy. Charakteryzuje się dobrymi zdolnościami do przechowywania.

W skład grupy IFORED, której misją jest dystrybucja Kissabel®  na rynkach całego świata wchodzi 14 wiodących międzynarodowych organizacji zajmujących się marketingiem jabłek, m.in. Blue Whale (Francja), VOG, VI.P, Melinda, La Trentina, Rivoira (Włochy); Nufri (Hiszpania); Elbe-Obst (Niemcy);, Green Yard, Worldwide Fruit (Wielka Brytania).

Kissabel SouthernHemisphere compressor

IMG 0407 compressor

 IMG 0385 compressor

IMG 0387 compressor

Nie przegap najnowszych wiadomości

icon googleObserwuj nas w Google News

Komentarze  

0 #3 Andrzej 2018-10-24 10:51
@Roman... Wychodzi na to, że aby dowiedzieć się co jest w środku, trzeba tak jabłko jak i człowieka, ugryżć... :-)
Cytować
+1 #2 Roman 2018-10-24 03:24
Andrzej....to tak jak z ludźmi;)

Najważniejsze jest wnętrze:))

Nie opakowanie tylko zawartosx
Cytować
0 #1 Andrzej 2018-10-23 20:23
Pół biedy jeśli coś / np. jabłko / jest czerwone z wierzchu i w środku... Ale gdy jest z wierzchu zielone lub żółte a w środku czerwone, to nie wiadomo czego się po nim spodziewać... A miejscem które prowadzi obserwacje nad takimi jabłkami jest w Polsce Brzezna k. Nowego Sącza... :oops: :-)
Cytować

Powiązane artykuły

Jesienne cięcie korzeni

Sadownicy polują

X