Kissabel® – jabłka o czerwonym, różowym i pomarańczowym miąższu
Podczas odbywających się w Madrycie w dniach 23 – 25 października targów Fruit Attraction dużym zainteresowaniem cieszy się stoisko poświęcone nowej marce jabłek – Kissabel®. Gama innowacyjnych odmian należących do grupy Ifored charakteryzuje się niespotykanymi odcieniami miąższu: czerwonym, różowym i pomarańczowym.
"Fruit Attraction to dla nas bardzo ważne wydarzenie, ponieważ odbywa się w szczycie sezonu European Kissabel®" – mówi przewodniczący Ifored, Bruno Essner. – W tym roku, z własnym stoiskiem, będziemy jeszcze bardziej skutecznie promować naszą wspaniałą ofertę. Jesteśmy przekonani, że w ciągu kilku następnych lat jabłka Kissabel® o wyjątkowym wyglądzie i doskonałym smaku zyskają nową generację konsumentów – dodaje.
Kissabel® jest wynikiem ponad 20 lat całkowicie naturalnych badań prowadzonych przez francuskich hodowców IFO. Obecnie gama obejmuje trzy odmiany: Rouge – z czerwonym miąższem i skórką, Orange – o pomarańczowej skórce i różowawo-czerwonym miąższu oraz Juane – z żółtka skórą i subtelnym, różowym odcieniem miąższu. Testy konsumenckie trwają obecnie we Włoszech, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii.
Kissabel Rouge (R201) – posiada skórkę o intensywnym, ciemno czerwonym wybarwieniu, z wyraźnie widocznymi przetchlinkami. Miąższ jest twardy, charakteryzuje się jaskrawoczerwonym zabarwieniem. W smaku jest wyrazisty, soczysty i wyczuwalnymi nutami owoców jagodowych. Dojrzałość zbiorczą osiąga późno, pokrywa się terminem zbiorów odmiany Braeburn.
Kissabel Orange (Y101) – ma bardzo atrakcyjną pomarańczową skórę z żółtymi przetchlinkami, o jędrnym, soczystym, różowo-czerwonym miąższu. Smak jest wyważony – słodko-kwaskowaty. Gotowa do zerwania jest pod koniec terminu zbioru Gali.
Kissabel Jaune (Y102) – zbiory następują po terminie odmiany Golden Delicious. Skórka tej odmiany jest barwy żółtej z wyraźnie zaznaczonymi przetchlinkami. Miąższ ma kolor różowy. Charakteryzuje się dobrymi zdolnościami do przechowywania.
W skład grupy IFORED, której misją jest dystrybucja Kissabel® na rynkach całego świata wchodzi 14 wiodących międzynarodowych organizacji zajmujących się marketingiem jabłek, m.in. Blue Whale (Francja), VOG, VI.P, Melinda, La Trentina, Rivoira (Włochy); Nufri (Hiszpania); Elbe-Obst (Niemcy);, Green Yard, Worldwide Fruit (Wielka Brytania).
Komentarze
Najważniejsze jest wnętrze:))
Nie opakowanie tylko zawartosx