Jabłka Crimson Snow promują młodzi sportowcy
Dystrybutorzy jabłek we Włoszech sprzedawanych pod marką Crimson Snow rozpoczęli kampanię promocyjną z wykorzystaniem sportowców. Ambasadorami marki zostali tenisiści: Verena Meliss z Południowego Tyrolu i Matteo Donati z Piemontu. W obu tych regionach produkowane są właśnie jabłka Crimson Snow. Jak informują koordynatorzy akcji promocyjnej, przykuła ona uwagę mediów i kibiców, gdy w trakcie turnieju Australian Open sportowcy mieli ze sobą na meczu jabłka Crimson Snow i w przerwach posilali się nimi.
Kampania odbywa się pod sloganem ‘Great Feeling’/ 'Wspaniałe uczucie'. Młodzi włoscy tenisiści podróżując po świecie promują jabłka Crimson Snow oraz, jak podkreślają właściciele marki także spożywanie jednego z najzdrowszych owoców na świecie, będącego wygodną przekąską.
Marka Crimson Snow pod koniec 2015 r. rozpoczęła także wspieranie włoskiej federacji paraolimpijskiej.
Przeczytaj także: Jabłka Crimson Snow. Przybywa nasadzeń m.in. w Serbii