Jabłko Pola – słodko chrupie. Nowy smak jabłka debiutuje w sklepach Lidl

Pola to nowa odmiana jabłka, stworzona, aby sprostać oczekiwaniom współczesnych konsumentów. Odmiana Pola wyróżnia się wyjątkowo słodkim smakiem i chrupkością, to połączenie przynosi wyjątkowe doznania i przyjemność z jedzenia. Pola jest jabłkiem o wysokiej jędrności, dzięki czemu bardzo trwałym.

Odmiana wyróżnia się również wizualnie, ma oryginalny stożkowaty kształt i głęboki czerwony kolor z żółtą plamką. W środku jabłko ma kolor kremowy.

Charakteryzujące się słodkim smakiem oraz wyrazistą teksturą Jabłko Pola ma ambicje na podbicie serc i podniebień Konsumentów. Kolorowe, intensywnie czerwone opakowania niosą obietnice pysznej, słodkiej zawartości. Jabłko Pola – to przekąska idealna.

Wyłącznym producentem nowej odmiany są sadownicy zrzeszeni w polskiej Grupie Producentów Owoców Rajpol. Grupa Rajpol to 172 Sadowników, uprawiających owoce na łącznej powierzchni ponad 1800 hektarów. Większość upraw zlokalizowana jest w okolicach Grójca, znanych jako największy sad Europy. Łącznie grupa produkuje ponad 70 000 ton owoców rocznie. Od początku działalności Rajpol jest ukierunkowany na współpracę z dużymi i wymagającymi Odbiorcami stąd duży nacisk na budowanie odpowiedniej infrastruktury. Grupa operuje w dwóch lokalizacjach, w obu na zaplecze operacyjne składają się sortownie, pakownie oraz infrastruktura przechowalnicza.

W 2024 roku Grupa Rajpol uruchomiła przetwórnię – suszarnię owoców, w której z jabłek pochodzących z upraw Grupy Rajpol produkuje się suszone jabłko w formie chipsa, kostki czy płatka. Inwestycja to jedyne takie przedsięwzięcie w tej części Europy, w którym proces produkcji jest kontrolowany kompleksowo od jabłoni w sadzie, po gotowy, zapakowany produkt na sklepowej półce. Nowoczesne uprawy, rozbudowana infrastruktura, doświadczeni Sadownicy, zaangażowani Pracownicy i otwartość na innowacje to wszystko sprawia, że grupa Rajpol jest jedną z najlepiej rozwijających się firm w swoim sektorze w Polsce.

Grupa Producentów Owoców Rajpol współpracuje z Lidl Polska już 14 lat. Za pośrednictwem tej sieci jabłka produkowane przez sadowników zrzeszonych w grupie docierają również do Klientów Lidla na rynkach poza Polską.

Ze względu na długoletnią współpracę i otwartość Lidla na nowe produkty, premiera jabłka Pola odbędzie się właśnie w sklepach tej sieci. Pola to nowość; jabłko o wyjątkowo słodkim smaku i chrupkości. Jesteśmy przekonani, że atrybuty tego owocu spotkają się z entuzjastycznym przyjęciem przez Konsumentów – mówi Hubert Woźniak, Prezes Zarządu Rajpol Sp. z o.o.

 

Nie przegap najnowszych wiadomości

icon googleObserwuj nas w Google News

Powiązane artykuły

X